Mercor w świecie AI

Sztuczna Inteligencja coraz śmielej przenika do naszego życia codziennego i zawodowego. W sieci pojawiają się artykuły czy obrazy wygenerowane przez AI. Dla wielu osób Chat GPT, który rozumie i przetwarza zapytania w języku naturalnym, staje się czymś w rodzaju wirtualnego asystenta, który dodatkowo wykonuje analizy i podsumowania.

Głównym zadaniem chata GPT jest optymalizacja i wsparcie procesów, eliminacja mechanicznych zadań i zwiększenie produktywności. Tylko w  jaki sposób otrzymywać odpowiedzi, których oczekujemy? Jak sformułować prompty – polecenia, by chat wygenerował odpowiedź zgodną z oczekiwaniami? Na te i wiele innych pytań pracownicy Mercor poznali odpowiedzi podczas szkolenia „Podstawy AI” zorganizowanego w ramach akcji „Mercor uczy się”. Szkolenie poprowadziła Kinga Bobrowska – specjalistka ds. online marketingu i social media w Mercor.

Uczestnicy szkolenia poznali obszary, w których chat GPT może usprawnić ich codzienną pracę. Dowiedzieli się także, w jaki sposób tworzyć prompty, by odpowiedzi otrzymane od chata były jak najbardziej zbliżone do indywidualnego stylu pisania użytkownika.

Szkolenie okazało się dla uczestników niezwykle inspirujące i wielu z nich regularnie zaczęło korzystać z AI dla usprawnienia swojej codziennej pracy. To nie koniec przygody z AI w Mercor. Na bieżąco aktualizujemy swoją wiedzę w tym temacie i pracujemy nad nowymi rozwiązaniami wykorzystującymi sztuczną inteligencję – czym z pewnością podzielimy się na naszych kanałach social media.

Mercor uczy się to projekt wewnętrznej wymiany wiedzy i doświadczeń, w którym trenerami są pracownicy grupy MERCOR S.A., a każda zainteresowana osoba z firmy może wziąć w nich udział i poszerzyć swoją wiedzę w nowym, nieznanym dotąd obszarze.