Niniejsza strona używa plików cookies w celu optymalizacji korzystania ze strony internetowej, w celach statystycznych oraz popularyzacji strony za pomocą serwisów społecznościowych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Grupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Kompleksowa oferta Grupy Mercor obejmuje systemy oddymiania i odprowadzania ciepła, systemy wentylacji pożarowej oraz zabezpieczenia ogniochronne konstrukcji budowlanych, a także drzwi i bramy przeciwpożarowe.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Gdańsk

Obowiązki:

  • Bieżące wsparcie Zarządu oraz pracowników w zadaniach biurowych,
  • rejestracja i organizacja wizyt gości,
  • organizacja podróży służbowych,
  • bieżąca współpraca z dostawcami zewnętrznymi (art. biurowe, spożywcze, prasa, bilety, taxi etc.),
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,
  • rejestracja korespondencji i faktur,
  • wsparcie w organizacji eventów firmowych, szkoleń, konferencji, targów itp.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: przy obsłudze biura, pracach administracyjnych itp.,
  • łatwość w nawiązywaniu, utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
  • wysoka kultura osobista i precyzja w realizowaniu zadań,
  • inicjatywa, entuzjazm i pozytywne nastawienie. 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dużej firmie o ponad 30-letniej tradycji, będącej liderem w branży biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych,
  • prywatną opiekę medyczną w atrakcyjnej cenie z możliwością włączenia do pakietu osób najbliższych,
  • możliwość korzystania z pakietów sportowych Multisport, których koszt dzielony jest na pół pomiędzy Ciebie i pracodawcę,
  • dofinansowanie „wczasów pod gruszą”,
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer),
  • niekorporacyjną kulturę pracy, pozytywną atmosferę w firmie, wspólne świętowanie różnych okazji, takich jak pierwszy dzień wiosny, dzień pizzy czy dzień pszczół,
  • dużą samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
  • atrakcyjną lokalizację w Gdańsku-Wrzeszczu, ogólnodostępny parking, szatnie i prysznice dla rowerzystów,
  • elastyczne godziny pracy – możesz zacząć pracę między 7 a 8:30,
  • w piątki wychodzimy z biura 2 godziny szybciej.

Zobacz na LinkedIn, jak się u nas pracuje: https://tiny.pl/w67x8

APLIKUJ