
Specjalista/ka ds. administracyjno-biurowych

- Prowadzenie sekretariatu,
- nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie,
- rejestracja i organizacja wizyt gości,
- bieżąca współpraca z dostawcami zewnętrznymi (art. biurowe, spożywcze, prasa, bilety, taxi etc.),
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,
- rejestracja korespondencji i faktur,
- opisywanie faktur kosztowych,
- organizacja podróży służbowych (loty, bilety PKP, noclegi),
- organizacja i obsługa spotkań biznesowych (catering, przygotowanie kawy i herbaty).
- Wykształcenie średnie/wyższe lub w trakcie studiów,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: przy obsłudze biura, pracach administracyjnych itp.,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
- wysoka kultura osobista, aktywność, energia i precyzja w realizowaniu zadań,
- dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość j. angielskiego,
- mile widziane doświadczenie asystenckie w HR, księgowości lub dziale prawnym.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dużej firmie o ponad 35-letniej tradycji, będącej liderem w branży biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
- dofinansowanie pakietów sportowych Multisport,
- dofinansowanie „wczasów pod gruszą”,
- niekorporacyjną kulturę pracy, pozytywną atmosferę w firmie,
- dużą samodzielność.