Specjalista/ka ds. administracyjno-biurowych

  • Prowadzenie sekretariatu,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie,
  • rejestracja i organizacja wizyt gości,
  • bieżąca współpraca z dostawcami zewnętrznymi (art. biurowe, spożywcze, prasa, bilety, taxi etc.),
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,
  • rejestracja korespondencji i faktur,
  • opisywanie faktur kosztowych,
  • organizacja podróży służbowych (loty, bilety PKP, noclegi),
  • organizacja i obsługa spotkań biznesowych (catering, przygotowanie kawy i herbaty).
  • Wykształcenie średnie/wyższe lub w trakcie studiów,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: przy obsłudze biura, pracach administracyjnych itp.,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
  • wysoka kultura osobista, aktywność, energia i precyzja w realizowaniu zadań,
  • dobra organizacja pracy,
  • dobra znajomość j. angielskiego, 
  • mile widziane doświadczenie asystenckie w HR, księgowości lub dziale prawnym.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dużej firmie o ponad 35-letniej tradycji, będącej liderem w branży biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
  • dofinansowanie pakietów sportowych Multisport,  
  • dofinansowanie „wczasów pod gruszą”,
  • niekorporacyjną kulturę pracy, pozytywną atmosferę w firmie,
  • dużą samodzielność.