Administrator/ka Zakładu Produkcyjnego ds. Inwestycji i Infrastruktury

Zakres obowiązków:

Utrzymanie infrastruktury zakładu:

  • Nadzór nad infrastrukturą techniczną zakładu (instalacje elektryczne, sanitarne, HVAC, sprężone powietrze, sieci przemysłowe)
  • Planowanie i koordynacja przeglądów, serwisów oraz prac utrzymaniowych
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (serwisy, wykonawcy, dostawcy)
  • Zarządzanie dokumentacją techniczną obiektu
  • Zapewnienie zgodności funkcjonowania zakładu z przepisami BHP, PPOŻ oraz ochrony środowiska
  • Współpraca w zakresie systemów jakości (ISO 9001 / 14001 / 45001)
  • Mile widziana praca z systemami CMMS

Rozbudowa i inwestycje:

  • Przygotowanie założeń technicznych i funkcjonalnych dla inwestycji
  • Analiza potrzeb produkcji, logistyki, BHP i energetyki
  • Współpraca z projektantami, wykonawcami i inspektorami nadzoru
  • Koordynacja harmonogramów prac budowlanych i instalacyjnych
  • Nadzór nad jakością realizowanych prac oraz zgodnością z dokumentacją
  • Udział w odbiorach częściowych i końcowych
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją inwestycyjną (projekty, pozwolenia, zgłoszenia, dokumentacja powykonawcza)
  • Kontrola budżetu inwestycji, analiza ofert, negocjacje z dostawcami

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy w zakładzie produkcyjnym
  • Doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych (rozbudowa hal, modernizacja instalacji, nowe linie)
  • Znajomość infrastruktury przemysłowej i procesów technicznych
  • Umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji technicznej
  • Praktyczna znajomość prawa budowlanego
  • Znajomość przepisów BHP, PPOŻ oraz ochrony środowiska
  • Doświadczenie we współpracy z wykonawcami, projektantami i organami administracyjnymi (PINB, UDT, PSP)
  • Umiejętność prowadzenia przetargów i negocjacji
  • Samodzielność, decyzyjność i dobra organizacja pracy

 

Kompetencje miękkie:

  • Umiejętność zarządzania projektami
  • Dobra komunikacja i współpraca z wieloma interesariuszami
  • Myślenie analityczne i procesowe
  • Odporność na presję czasu i odpowiedzialność za decyzje

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej
    • Prywatną opiekę medyczną w atrakcyjnej cenie, z możliwością objęcia pakietem członków rodziny
    • Dostęp do pakietu sportowego Multisport (koszt dzielony z pracodawcą)
    • Dofinansowanie wypoczynku („wczasy pod gruszą”)
    • Elastyczne godziny pracy – rozpoczęcie między 7:00 a 8:30
    • W piątki krótszy dzień pracy – kończymy 2 godziny wcześniej
    • Przyjazną, nieformalną atmosferę pracy i otwartą kulturę organizacyjną
    • Niezbędne narzędzia pracy i realny wpływ na procesy finansowe

 

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z wiedzą i ważnymi wydarzeniami dla branży przeciwpożarowej. Newsletter MERCOR dostarczy wyselekcjonowanej wiedzy w pigułce, bezpośrednio na podany adres e-mail.


Administratorem Twoich danych osobowych jest MERCOR Light&Vent sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0001107620.