Niniejsza strona używa plików cookies w celu optymalizacji korzystania ze strony internetowej, w celach statystycznych oraz popularyzacji strony za pomocą serwisów społecznościowych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.

Naprawy gwarancyjne

MERCOR” S.A. zapewnia sprawny serwis i fachową pomoc w przypadku
zgłoszeń gwarancyjnych.

Aby dokonać zgłoszenia gwarancyjnego, skontaktuj się
z nami telefonicznie lub mailowo pod adresem
reklamacje@mercor.com.pl, albo wypełnij formularz
gwarancyjny umieszczony poniżej.

Warunki gwarancji

Formularz


Rejestracja przesłanych zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -16:00.
Po wysłaniu formularza, na adres mailowy wpisany do formularza przesłana zostanie automatyczna informacja o przyjęciu zgłoszenia.
Przesłane zgłoszenia będa rozpatrywane przez zespół ds. reklamacji.